Tak Mahu kata aku xcinta kamu

AsmekOm aLlz.. :)
seLAmat PAgi.. SemoGA Hari Ini hari Yang paLing ceria.. :) senYUm seLAlu..

  sOry allz lama nda TimBul dalam Ini blOg.. Bb ada Masalah cikit ermm apa Yang urang mau aku Ikutkan saja lah yang penting dia Bhagia dia nda kacau sma yang Aku Punya Life.. [pEaCE]
  So aQu rIndu BEtul YAng NAma Nya aQIyuieciewaBlogger.. Miss U lah.. hehehe
   Hari ini aQu Sedih betul nda tahu sampai bilalah keadaan begini bterusan terus nda aku tahu macm mana mau selesaikan semuanya nda sefahaman suda.. sedih betul aty Qu nie.. PIkir mAma Qu, aQu tahu dia mau YAng terbaik unTuk aku Tapi Apa Yang dia mampu aku terima semua kesusahan kehidupan ku keluarga ni semua aQu cuba untuk BAngun apa Pun Masalah TApi kenapa susah betul mama Qu mau teri ma keadaan ku bGini nie baru Cikit apa yang dia nampak ma Qu belum lGi dalaman yang sebanar..
 Menangis aQu tadi dia ckp aku nie susah betul Mau di Faham sama ada aku mau khidupan sendiri nda mau di kacau atau mau lari dari khidupan susah kami sefamily nie.. ADuii.. :( sad BEtul Aty Ku Nie Mama Ku Ckp BEgitu aku NDa paham LAgi dia Ckp Aku nie BLum KErja kalau suda terKErja nDa tahulah apa jadi.. kali nda mau balik sandakan hIdup Di K.l lah.. 

" Ya allah kalau lah AQu Tahu ini yang mama Ku akan ckp Aku nda mau Ambil keputusan Tuk Belajar di k.l, Tapi apa buli Buat suda terlanjurkan"
  Aku mesti kUat smngat Walau apa Pon masalah aku tetap tersenyum.. Sedih aQu kakak ku nda tegur aQu smpai aku kena marah uLi ci MAma.. HAri2 aQu di Tnya "suda kau Betegur Ma c kakak".. aduii? Pening sudah aQu mau JWab Apa Ma cmAma.. :( :( :( :,,,(

 akhirnya JAwapan KU mnaNGis..ermmm.. Spa juGA tahan kalau kita sama kakak kita rapat baRu nda BEtegur.. MAcm mana JUga  sediH Betul aQu peRUbahan.c kakak Oleh sebb lelaki.. aQu Tahu AQu Perna BGitu sAMpai aku BuaNg dia..taPi kEnapa? pembalasan kah nie semua?
aQu MAu ckap JAk Ma ci KAkak " aQu minta Ampun minta maaf sama Kau kakak aQu syang sama kau, Tulunglah BAngun dari kejatuhan nie.. bukan sampai di sini perjalanan mu?
INgat aku masa aku minta pendapat ma dia? dia ckp " nda lah aku tau kau pikir lah sndiri aku nda mampu pikir untuk kau suda." SAD SAD SAD :( dalam hati jak tahu.. Knp suda kau bgitu kak?


 Ya allah 
aku mohon pada mu ya allah engkau maha permurah dan maha pengasih, kau lindungi keluargaku, kau bukakan pintu hati kakak untuk bangun dari semua kejatuhan ini ya allah, aku yakin ini semua dugaan yang kau berikan kpada aku dan keluargaku, aku redha dengan semua ketentuanmu. aku berserah kepada mu 
Ya Allah..amin..

Aku seorang manusia yang mendambahkan cinta nurani mu, aku dalam ketakutan untuk memiliki cinta yang kau tentukan untuk ku tapi aku berserah padamu agar aku tidak akan mengatakan cinta yang diberi kpdaku tidak aku cintai kerna aku takut itu lebih menyakiti..

sekian terima kasih..

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..