ooWWw.. shit!! xjadi tgok wayang..

balik keje aku minta staff pass akt manager aku.. ceh minta 4 skali tu..ermm.. nama lain2 cehh.. ayat cikit dapat terus.. tapi naaa.. siot punya membe2.. cm sial bha.. bunguk tul.. bilang urang janji keling.. plan2 skali nda jadi.. cm sial..sakit nyalah aty ku.. lagi.. mmbe room ku.. skarang nie tepat jam 11:53.. bpikir aku..ermm dia nda sehat jadi kuar dia ma laky nya.. nda palaahh buli di terima lagi.. tapi lagi2 mnyakitkan aty ku nie.. ermm.. tadi penat jak aku besiap.. kunu2 mnanti sua midvalley ma aku nie..erm..skali nya sentosa+nasibujang= dataran merdeka.. shit ko dam.. janji keling..ermm.. memey ko siot lah...gila!! skit tul aty ku nie.. balik2 sua aku keburingan melayan Fb ku.."skit nye aty ini"




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..