13/12/12 sedih betul hati aku.






Hari kedua di beri kepercayaan tuk buka kedai pegang duit tuk berniaga dan tutup kedai Alhamdulillah berjalan dengan lancar Cuma aku, xdapat tutup pintu pagar kedai paksa lah aku kena panggil budak pkerja lain tuk tutup. Ermm.. malu nya.. aku dalm menahan nak terkucil dari jam 3 sampai lah kedai tutup jam 6. Sampai aku lupa kocek seluar aku memang salalu jatuh kan phone aku kalau nak buka seluar time nak buang air kecil, erm.. kali nie malang sunggu aku akhirnya berpisah dengan phone aku adui.. sedih betul aku ingt semua dalam phone tu ada bende penting, no.contact tu latihan industry ada kat dalam phone tu, pndrive dah lah tggal kat k.l adui.. sedih tul..lagi2 pasal no.orang yang pinjam kamera aku, tahu lah xseberapa juga kamera tu tapi berates juga aku beli..ermm.. cm na aku nak kontek balik dalam masa setengah tahun kalau aku xbalik k.l langsai lah tu kat tgan dia.. aduii.. sedih betul aku, time keje malam pula aku tetumpah air coklat kat kaunter abis aku mandi coklat.. malang apa menimpah kat aku nie aku pon xtahu lah nak ckp macm mana, sedih betul aku hari nie…hari nie hari ibu, xdapat nak ckp apa2 kat mama aku tgah serabut akak pula kecik aty sebb aku marah dia xpie beli kek tuk mama..dia balik kan duit aku pinjam tuk beli kek tu.. sedih betul aty aku hari nie.. mengadap laptop aku layan lagu kuat2 tension betul, biar lagu rancak pon aty aku sedih betul, banyak betul aku pikir..aku tguk duit kakak aku bgi nie.. sedih betul aty aku.. aku keja kakk keja mama keja.. semua mau duit tapi kenapa kasih balik kalau nda dapat beli nda pah lah peggng jak lah duit nie. Guna kah? Makn sama2 juga kan duit nie.. sedih betul aty ku nie..pening udah kpala ku menangis nda berenti nie. Ntah apa jak yang bikin sedih nie.? Kali di pikir c kakak aku sedih sal phone ku padahal aku pon nda tahu sedih knpa aku nie.. bnyk betul..sedih betul aku nie, pikir kehidupan ku yang aku rasa tiada kemajuan nie. Nda kemana juga kalau ada transport kan lagi bnyak utang lgi lah hidp keluarga ku nie, terpikir lagi aku, mama slalu ckp “ini lah yang kami makan hari tom.” Telur nasi, kalau ada telur an beras ada lah makan kalau tiada duit beli diam2.. sedih betul aku,kalau aku pikir sendiri kali aku pon makan bgitu tapi idup ku di k.l tu menyusahkan orang sana biar lah malu yang penting aku dapat makan, apalah tu semua sampai kalau aku mau cover balik tepikir juga aku mau bagi mama c kakak duit gaji aku kerja tapi nda juga teampit, sedih tul aku nie,
Ya allah apa dosa ku ini ya allah.. kuat sungguh ujian yang ko berikan kepada diri ku ini ya allah,

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..