bersyukur..

assalammualaikum allz..
syukur alhamdulillah..
akhirnya aku an c kakak berbaik semula.. kemeraan tu aku harap kali nie berkekalan.
ya allah engkau begitu agung pada ku. aku bersyukur pada mu kerana kau telah mngembalikan kakak ku sperti dahulu. aku begitu gmbira bila melihat dia datng mngambil aku untuk membawa aku ke rumah pakcik untuk upacara "Doa Selamat" untuk keberkataan dirinya untuk sehat selalu..

apy nye lepasnie aku racang an akak aku sblum aku balik aku nak tgok wayang an dia.. ahahha.. apa POn yang penting aku harap plan kali nie menjadi..
nak tGOk cete apa ekk.. ehhehehe..



 apa POn terima kasih pada My kawan Shrifahmaimunahfauziah yang bgie smgat kat aku tuk terus pujuk akak aku.. dan paling penting mama.. yang selalu membebel kat telingan aku smpai keras aty aku sendiri pun give up dengar dia marah.. hehehe..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..