seminggu mengenali mu??


KAu xada apa2 dalam ciri lelaki yang aku suka.. kesakitan ku nie masih ada lagi tuk mengubat segalanya.. aku cuba untuk berdali perasaan luka ku ni.. aku yakinkan kau dapat membhgiakan aku.. aku ego dengan segala syang mu kepada aku.. aku cuba untuk terima kasih syang mu.. aku bukan seoarng yang ego realitinya..
aku seorang cepat mnyayangi sesiapa pun di sisi aku, yang mmbhgiakan aku.. sebnarnya di situ kelemahan ku..
kasihanilaha ku seorang wanita yang lemah seringkali mnjadi permainan perasaan cinta kamu semua.. knpa begitu kejam sekli.. aku cuba menghentikan perasaan ku.. kerna aku takut di mana lagi dunia kekejaman kamu akn aku terjerumus..

cukup seminggu kau mmberikan aku kebhagian kini syg ku suda ada tapi kau tinggalkan aku lagi seperti mana mereka yang dulu.. cukuplah hati ku suda pudar smpai di sini sja aku sakit tolonglah fahami hati ku..






Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..