air mata jatuh ke pipi..semua seBb BOboi [FB]

arGGhhhh...tension nye..
hey allz.. xde mod nak tulis cete pnjang.. ermm :..(

pundek ayam betul!! sakit nye aty aku.. ermm.. kau tahu tak nie lah nyawa aku kau tau tak.. kat cni lah tempat aku luah semua kesedihan aku,kesakitan aku, hidup aku, dah lama aku xbuka aku terpaksa padam skejap.. lah nie kau boleh main hack2 pula time aku perlukan dia.. ermm..
sakit tul ati aku..
aku xkenal kau, n kau xkenal aku kan? so? tolong jadi orang yang berperikemanusiaan cikit..
kita xsama kenal.. so? kau xtahu hidup aku macm mana?

apa POn tErima kasih buat air mata aku jatuh sekali lagi sebb blogger aku nie je.. ermmm

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..