sebab kunci kau buat hal an aku..

"kau xley nak diman kan diri kau sbb kau xde apa2 duit belanje pun xcukup"
"kau ikut je biarlah dia pijak kpla kau, sbab dia xsama an kau dia profesional.. kalau boleh kau jadi mcm dia juga tapi bukan skrng kau kena belajar jadi macm dia"
"jangan jadi orng yang gagal bila ada masalah lari.. kalau ada masalah kita kena hadapi bukan lari"
"bertahan untuk diri sendiri, kau pikir kau buat semua nie untuk abng dan hasilnya kat kau juga"

Sebabkan kan kunci rumah semua dah jadi apa dah.. kau nak aku kuarkan semua so? apa lagi kau kuarkan lah apa benda kau xpuas aty? beb bukan cara aku nak post bnde alah bodoh kat FB kau sndiri yang post dulu so? aku 4low smpai kau tunjuk apa yang kau ckp kat wall kau tu
"asal xpuas aty tulis kat wall, knpa takut kene tumbuk ker??"
waaHh tercabar sungguh aku dengan wall kau nie.. tapi bila aku ckp kat depan kau buat aku macm tunggul.. hah! nnmpk sngat kau ckp xserpa bikin beb.. APTB!
hahahah.. aku kalau ckp aku buat beb.. tapi bertahap bila sampai masa gunung api meletus aku tak kira aku gegar kan saja.. kau simpan kau punya duit semua kita tguk muka sama muka.. aku xbeli jual murah aku beli jual mahal punya biar aku xde duit aku xbeli pakai duit tapi aku beli pakai hati yang tgah panas xpuas aty?? so? kalau kau rasa kau xpuas hati kita main jualbeli hati kita, kita byar sama kepuasan.. ermm.. setel..
aku bukan bajer genster sngat tapi dari biar mulut macam lahanat sngat tu xpndai diam so? kita kasih dia diam.
ya allah aku berlindung pada mu, ya allah ampunkan semua dosa-dosa ku. aku bermohon padamu ya allah kuatkan hati ku menempuhi dugaan yang engkau berikn kepada ku. aku tak mampu untuk berkata apa-apa untuk menahan semua kata-kata dari mulut orang lain. hanya mampu mengeluarkan airmata ini. ya allah di mana kekuatan ku sebenar untuk terus tabah dengan segala jalan hidup aku. berikan aku kekuatan untuk terus bangun ya allah.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..