patutkah aku di kawal bgitu??

pagi2 lagi aku sabar sama urang2 macm kamu eyahlah kan.."masuk kadang harimau kna iku meaungg..." aiess aku lambat siapkah atau jam dia tlalu cpat ambil aku?? kah dia saja buat bgitu itu aku nda tahu lah apa yang mnyakitkan aiess ksian aku lambat pigie kerja sbb tukang pnghantar kerja patah balik uma nya sbab kunu lambat kuar. sory lah kali aku lambat kan.. ermm.. 

"sakit betul hatiku di layan macm begini bha.. klau ikut aty ku suda aku lari dari tempat ni." 

Nahh..sabar lah kau ya yui..ermm.. terpaksa lah minta tulung membe lain baru kenal kena pula ada hati kali sama aku..errmm selamat ada juga membntu.. aiess.. apa lah nasib ku ni minta belas kasihan sejah..ermm "xde kerje aku nak patah balik ambil kau aku ada hal ni" naahh itu lah di ckp ule c tukang hntar..sakit tul hati terima ayat bgini tu lah pasal aku terpaksa c kawan baru nie.. minta blas kasihan suda minta hantar pie kerja.. naahh bus kalau kau tahu itu lah terjadi memandangkan aku nda dapat mau buat apa2 aku ambil hati c kwan baru teman dia jalan2, berbuka posa..aduhh.. kcian betul aku nie tersepit betul2 tersepit..tersepit dengan keadaan..smpai lah malam suda aku jalan sekali kunu aku juga kena?? aiess.. apa lah nasib ku nie.. nda kasih tahu durang aku keluar sama yang c kawan baru.. apa lagi aku mau kasih tahu durang..kalau suda sakit aty ku di layan bgitu.. aiess.. di maki aku di telepon smlam.. anduuhh.. hnya mampu terdiam dan menitiskan air mata ini lah hidup urang miskin di hina betul2 sampai down gila suda.. kalau buli mau gilak suda nie... 
"salah kah aku arr dalam situasi nie? tertanya aku knp durang buat aku bgini? sebab aku tiada duit? sbab aku nie buduh mmpu diam kan diri jak."
"kenapa kau xbgitau aku kau keluar an sapa tadi? orng tua tu dah mngamuk kat aku..bising kat aku? asal kau dah lupa sapa kasih duit makan minum kau" naaahhh bgini lahh...jadi nya sampai aku blik tekujut aku ada bos ku di belakang 4low motor ku ondeway balik uma.. nehhh.. sampai bgitu kali.. aduhh.. bgini kah urang l.i n kerja ekkk??? terpikir aku?
mama ku minta tulung jaga sama bos ku? ya aku setujuh tapi??? patut kah ada tapi??
aduhhh serabut bha pikiran ku nie?? salah kah aku nie?? salah kah??
Ya Allah..
 kuat kan hati hamba mu ini ya allah engkau maha berkuasa di muka bumi ini engkau berhak atas segala-galanya.. aku bermohon kepada mu persenangkan lah segalah urusan ku. aku hnya berserah kepada mu ya allah.. aku bermohon kau tenangkan jiwa ku ya allah..hentikan lah kesakitan di hati ku dan hentikan lah airmata yang ku alirkan kerana kesakitan yang tidak ada apa2 ini ya allah.. hanya engkau mampu melakukan segala yang mustahil..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..