jangan pikir masa lalu..

"emy xsuka tnya kisah lalu sha, sebab apa yang berlalu tu biarkan berlalu, skrang pikir kedepan untuk buka ceta baru."
"percaya kat emy, emy tak tinggalkan sha, beri emy peluang untuk syg sha"
"satu saja, jangan buat hal"
pertama kali aku di sini dan kau datang untuk berjumpa dengan aku, aku tidak rasa takut atau apa2 perlu untuk di takut seolah2 aku suda mengenali diri kau begitu lama pdahalnya aku mngenali kau dalam masa sebulan dan baru hari ini kau dan aku bertemu bersua muka. Pertama sekali aku aku melihat kau perkara yang aku lakukan, mencium tangan mu seolah2 kau adalah suami ku yang suda lama kau tidak berjumpa dan aku seorang isteri yang menanti kedatngan suami yang aku rindu. Aku tak sngka tindakan ku begitu aku terpikir sungguh aku nie melencong jauh sedangkan perkenalan kita di dalam telepon kau mngatakan kau ingin bersama aku tapi aku 'jual mahal' tapi kali ini aku berjumpa dengan kau? Dalam paras rupa mu tidak ada yang istimewa. tapi aku sebaik kau datang dan melupakan diri ku yang jual mahal aku inginkan satu pelukan yang amat aku rindui. tak sngka satu malam kau bersama aku kau amat mnghormati aku seorang wanita yang kau syang.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..