Bantu Aku Bebas

"ya allah tabah kan aty ku untuk menempuhi hidup ku yang seterusnya.."
terimalah semua yang terjadi tapi aku perlukan jauh dari kamu yang mnyakitkan tolong aku dan abntu aku.. ini untuk kmu jangan buat aku lemah..itu pinta ku.. bagi aku bebas dari sgala yang kamu tekan kpada ku..



*Tuhan tolong aku*Carikan penyeri untuk dalam hidupku*Ku perlu dia ingin jadi milikku*Menjaga hatinya wo oh oh*Bukan namun aku*Yang telah terjadi luar kuasa tanganku*Bawalah aku dengan satu persatu*Mencari hatinya
*Hilang segala ruang hidupku*Menjadi warna-warna yang terpendam*Walau hati kecil ku menjeri*Tak mungkin mimpi menjadi milikku

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..