xTAhu..tiba2x aQI rasa saKit?? patut kaHH??

ceHhh..ayat ko memang xley blaa..betina..aku kah salah dalam hal nie..sial..ko xkenal aku macm mana lagi ko dah pggil 1 family leTopkan FECABOok..waAooUu...hebat..btw..terasa sikit tu ada dngan ayat ko..but plz lah..aku kah yang salah dalam hal ini..lelaki yang bergelar tunang ko tu yang salah..xya nak panggil satu kg ko add aku, akU xda masa nak layan gaduh pasal JAntan nie ASRUL ASHRAF BIN ROSLAN....cehh..shItt laHHh!!!

aQi doA Kan Tuk TerBAik BuaT kO NOOR FAIZAH BINTI MALEK...janGAn banGgang Dengan HbunGan YAng balik2x dalam KRisiS tapi sTIll dalam hubungan..masaLAh sYUKur ko Sudah sMPAi KE TAhap ITu saTU CABArn Tuk KO..bTW..jAN SALAh KAn ORAng LAiN  dalm perMAsalahn HuBUnGAn MU..MCm SITuAsI akU..YanG TIDak mngeTAhui Apa2x YAnG seBNAR Nya...DIsiTu kesiLApan dan kelemaHAn KAUm HAwa Nie...Bila DapAT AYat LEmbUt KAUm ADam..xSanGKA hnYa di sBB kan sEoaRNg laKy SOrang wanita MelaBelkan Wanita semua saMa..aPA persOlan Ini mnjadi Tnda tNya AQI..knPA sIFAt sebegItu..???

knpa2x aku suka sngat masuk dalam masalh..bodoh nya..eiss..bukan aQi xtahu pon ini akan mnjadi masalh..matlamat bukan cari masalah...maaflah kalau ini mnjadi masalah dalam hubungan korang..ayat ko manis tapi otak ko xdah..masalah jan di settle dngan kemarahan atau saiko..itu bukan selesai nama nya..aQi minta maaf sngat mungkin ini xkn berlaku lagi.."PADAM NAMA AKU DALAM LIST HIDUP KORANG"

entry nie..AQi nak kongsi je..just luahan,,penyesalan aQI kat orang2x nie..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..