hah!! AQi memang pantang uma KOTor..

assalammualaikum..aQi nak entry pasal budak uma Aqi kali nie..memang sakit kepala memang sakit aty..semua lah...ermm..tgok kat uma sewa nie..semua pempuan duduk tapi macam haiwan jantan duduk..apa celop????uma bersepah..lepas meething..KAty[ketua uma] push budak bilik tgah buat keja bersih kan dapur..perhh..macam ckap an spender aRR...aku siap buat keja..aduii...still dapur macm tu..aiess..sial lah..akhirnya mata ku xtahan nak pandang dapur aku juga bersih kan..kene pula aku an..budak dua ekor nie..kene maki kaw2x..oleh katy an zek..bb apa mnje kan budak aku pula buat keje...aiess..tgok cara aku cm na..
dua hari selepas itu..aku duk on9 tempat kesukaan aku..belakang dapur..cisss.,..sial lah...punya bau apa nie..cm bangkai..sial..rupa nya..kain yang lama terperap...sial..memang bising kat wall..kita sama2x malu yee..
hah!!! baru xpuas aty kita jumpe meething seterus nye ok..hahahha...
tuP budak sorang nie..kat uma xpuas aty kat AQi jumPe KAty paHAl??? bukan nak berani sngat lah kan..kalau dah buat Hal tu panas aty kat orang jan salah serang kEyy..apa Pon..aqi POn bukan rajin sangat btw beringat lah...xkan nk uma cm TONG SAMPAH...

memang skit aty betu AQi kalau uma aQi dah jadi cm NIe...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..