~aku bze sangat berapa hari nie??

perHh...assalammualaikum kamu urang blog..hahha..lama sua nda bersua muka bersama..haha..lama nda entry kan.. nda sua tahu mau ceta apa bnyak bnda berlaku..aiess..
apa pon entry sebelum nie kan pasal budak Anas tu...alhamdullillah aku dapat juga aku jumpa depan2x n kenal dia macam mana urang dia..etu nnty kita ceta lagie..bb xdah lagie yang best tentang dia..baru permulaan..

Apa pon aku bze gila bila smpai sini n aku xdah masa untuk pikir kamu urang terutama nya orang yang jauh walaupon sbenar nya hati nie windu gila ma orang tu..windu normal lah kat mak,akak, adik n abg aku..btw ko yng tak pnting bgie aku..GO TO HELL.. shiTT!! wht evr lah U..apa ko Mau cKp sal aku,.. memang akU xda perasaan..go..aRR.jauh2x dari aku..

Apa terjadi slama nie..aku diam dan bze dgn kerja aku..aktiviti aku alhmdulillah sehat jua arr..tapi penat juga..melayan karena budak2x kan..mmbe yang buat hal skai betul otak aku jadi blURr..semua lah..smpai xtahu nak ckp apa lagie..aiess..
nak kata toucing memei arr..mmbe dah beruba...cm sial jak..

yang terbaik lama aku xmain bola..hah!! tutup2x membe y terbaik aRr..ajak 4low plawanan futsal..hahha..mulut aku memang masin..ahahha..mmbe harap dapat tmpat ke 3 jadi aRR..tapi aku xnak..aku nak tmpat ke 2,,tup2x alhmdulillah..jadi knyataan..puas jua arr..apy gila..dapat lepas tension cikit walau pon ada bnde jadi di blakang aku buat aku srbah salah..haha.."anas xcident bb aku suruh datang tuk tgok aku main je.." memei mnyesal sngat..nasib xde apa2x..yang teruk..  Apa pon time main tmpat yang sma aty nak lpakan dia..aiess..susah sngat arr..tetap ingat "yuzi" ya allah smpai bila lah aku mcm nie...wht ever lah..

adui..dapat mmbe baru "ZOMBie, AM, n MUS" memang gile punya orang..apa pon enjoy dapat lepak an korang...thankx sngat jadi mmbe aku..hahah apa pon For RaRa..ko memang bodoh kalau ko buta hati???

malam nie?? aku pnat sbb smlm2xnya ku xtido klmarin aku baru tido ptg tdi..hnya sbb director aku..cm sial..aiesss...apa pn thankx aRr AJan ajar kak long pandu moTOr..hahah smpai jatuh...memang kompom skit badan...hahhha...apa pon memang terbaik..

salam semua..ini je lah cerita singkat2x berapa hari yang telah berlaku...ok...chek out...yawww...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..