masalah aQi an Ko dah selesai..so?? aman!!

dah settle kan..so??? aku malas dah mau gaduh2 pangai cm pundek gatal lak..ermMM..aku datng sini bukan nya cari masalah..mybe kalau ada masalah yang datng aku xkan lari..btw..aku akan cuba tuk selesai..lari dari maslah itu bukan cara ku..
for u jan nak bajet sngat!! ayat smua kau laungkn kat aku..masuk kiri keluar kanan je..makasie..wat penat je kumpul air liur..bha kata cik zaini..kalau dengar orang ckap bukan2x tu..lama2x jadi peka..bb kene cancer telinga..ermmm xnk2...so?? suda2 lah...kpada pendengar2 yang lain beringat lah...penderitaan dengar ceta tu memey best,.tapi kalau sakit...perhh lagi best..jauhi lah yee...lagi2 dengar kat "girl spin the story".. apa pon lepas nie aku xdah kene mengenah dalam idup ko..so jan nak masuk cmpur maslah aku.. apa pon kalau bekaitan an mmbe ko kerr..xya nak bajet bagus nak "beckup"xda hasil nya bai.. so??? lua ada hal sendiri wah ada hal sendiri..aku xganggu ko, ko jan ganggu aku..
dosa an tuhan boleh ampunkan,dosa an aku kita jumpa di hari akhirat..
satu je aku ingat kan...setiap kita nie ada salah..tapi bila api lawan api..xkan berakhir n mnambah kan dosa jak..so?? bila msa ko datang..aku akn pstikn itu pnyesalan...



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..