perH..aqi raptai Event tuk kelab seni..

hahahha..memang sakit gile tahan hati supaya nda berdegup lajuh..hahha...apa nda nya kalau time raptai mau menari nda hafal lagi step lgi2x pula..dapat Aziq datang time raptai tu yang buat aku sakit tahan gemntar..hahahha...nasib dia pham persaan aku dia tak tgok pon aku dance hahhaha...

apa pon yui the best..
ermm...tadi print asgmnt..thankx kat as..payung aku beli CD.,.tuk assgmnt sir syfiq..ermm..

ermm..event dah nak dekat..aiess...step tak pickup lagi cm na?? smua buat bnde lain..ermm..
apa pon kad jemputan dah sttle buat..tggal nak print..

aku tahu arr...cm na aku nak buat kan...apa pon aku nak yang terbaik..eiss..mulut aku suke aku lah nak komen apa kan..untuk terbaik juga kan...ermmm...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..