nyawa ku ada pada mu..

saat itu aku cuba membawa smuanya..
aku cuba yakin kn pada mereka2...
y kau milik ku..
seprti mana kau katakan pada ku..
"skrg kau sudah menang..kau ambil hati ku y sekian lama aku kunci.."
eyahh...itu tndanya..aku berusaha untuk memiliki hati mu..
whai punjangga ku..knp perlu kau cepat mngalah dengan ke menangan ku..
knp kau serahkan smua pada ku..
sedangkan kebahagian ini milik kta bersama..
knp whai pujangga ku??
*pause
saat aku dalam kemenangan kau tawan aku..
dngan rela aku berikan kuasa tuk tawan aku..
walaupun saat itu aku perjuangkan hak ku..

dan aku mula kacau..bilau..ribut kabut...
perasaan ku seolah2 di putar..dengan smua andaian..
hasutan..aku smngkin takut..
tpi aku peduli apa..smua nie..aku y mahu..
aku y jalani..
aku y terima..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..