di pulau uli sepupu sendiri..

Assalammualaikum..ms.y

bila dah baca wise dri sepupu kepda bekas kekasihnya..y skrng org y paling terpenting dalam hidup aku..tipu kalau tak rasa cemburu dan sakot hati.
ms.y kau faham kan perasaan aku..mcm2 aku rasa..
rasa bersalah pon ada..but y skrg ini takdir y aku terima baik buruk takdir nie aku redha..tpi hakikatnya memang sakit..memang aku bukan merampas..tpi memungut..betapa aku bodoh meneruskan..smua nie..di awl nya..aku mnyakin kan aku boleh terima..tapi skrg aku di sini seolah..kejatuhan hati..sakit menerima impact y membuat kan aku rasa orng y bersalah..knp perlu aku di pulaukan?? kah aku saja memulaukan diri aku?? knp?? aku di buat begini..memang stiap org mengikut umur dan zaman..hdup mangkin beruba..tpi bila aku lihat knp perlu aku di ketepi kan???
rasa nya aku down bila spupu2 aku..berkelompok..shingga aku tggal sndiri..tiada apa y diorg kongsi bersama..aku tiada..dalam perbualan mereke...knp??
err..ada kah aku patut berterus terang??

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..