mr.blurr n me!

assalammualIkum..ms.y
pertMa skali aku nak cerita tentang aku...aku sbnar nya berfikiran xnak bercinta lagi..lepas apa y terjadi sblum nie..tpi bukan itu penghalang smua aktivi sosial akukan? aku anggap apa y terjdi sblum nie..satu pengajaran..bolehlah lepas nie berhati2.
now! mr.bluurr y aku maksudkan..y dlm gmbar tu?? at sblah aku tu..
slama aku bercinta nie..mestilah..stiap manusia mahupun wanita or lelaki..nak kan pasangan dia y hnsem or cantik kan..then! kali nie..bgi aku dia lelaki hnsem di mata ku..selepas.. aku jumpa Haziq, firdaus, Abu dzar, n kali nie dia.. mohd eddy!.. di mTa aku..kalau di mata korang y mmbaca tidak..lantak lah!!.. hehheeh..
tpi aku ada masalah kat sini..iaitu dia bekas kekasih sepupu aku..skrg nie aku ok cikit tpi sblmnya aku pikir pasal..after dia cete pkara sbnarnya..aku lega n xpikir sngat..bb akh bukan rampas hak siapa2..now pun, kami xrelay apa2 lagi..masing kenal hati masing2..
"aku berdoa sngt..bgi aku alasan kukuh knp aku nak syg n hidup dngan dia? ya Allah kau tunjukkn kpada aku jika dia lah org nya..janganlah kau duga aku lagi..hamba mu ini berharap dia lah y terakhir.."
○●○ nak bercerita tentang diri dia..sbnar nya dia nie.. duLu nakal..bila aku dngar cerita dia ketika dia bercinta dngan spupu aku..tpi xsngka pula kan..aku boleh kenal dia sblum aku tahu di ni exbf spupu ku...dia nie skrg fah jdi takut dngan kisah dia y dulu..n aku rasa dia jadi mr.blurr dah..tpi sbnar kadang2 tu syko juga..ada jak bnda nak di gaduh kan..n dia nak memang..ermm..kadang aku xfaham dngan perasaan dia..masih mngingat dia or mau aku dalm hdup dia..
5 july..
alhamdulillah..hari nie aku berasa lega sedikit..sbab smlam dah kena ceramah an mama..pasal aku dngan mr.blurr aku..syukur ke atasNya mak xde mnghalang n xde mcm xsuke..mybe dia xthu perangai mr.blurr y dulu..smlm pun cerita pasal spupu aku je..dngar2 cete smua tu..terasa diri nie bersalah sngt an mama..bb mama xthu perangai ank dia mcm mana..maaf kan sye sbab merasiah kan dri mama..
now! aku rase legah sbab bnde nie..tpi aku belum legah lagi dengan hubungai kami..aku baca balik msj kami dekt fb.. 14sep kami dah relay sbenarnya..biar pun itu satu gurauan..tpi thanx sbab muncul dalam hidup aku..mr.blurr..aku harap sngat kita kekal smpai bila2..amin..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..