kisas tu siring kain!

mak cakp... " kisas tu siring kain" tu ibarat pepatah owg tua...ermmm..
smpai sekarng nie.. aku tgh dok terpikir apa jadi an aku nnty asyik jumpe mr.asran aku tu je.. alahai..
bukan apa.. dah naik borink duk uma dah xberkerja nie... ada pula masa teluang tu.. pie lah jumpe dia.. tpi hati nie duk takut je.. tekantoi an owg tua kiteowg...mana lah tahu..dok kalut..kantoi..suruh mr.asran antar dulNg...
abis aku...!!!! makk!!!
ermmm.. aku beserah an takdir je.. klau lah... Allah s.w.t kekal kan hubungan aku an mr.asran nie sampai ke jinjang pelamin.. aku terima an redha.. sebab tuhan tu nak uji aku.. allahmdulillah..sebb Allah s.w.t masih ingat aku..ermmm..
tapi agak kecewa juga.. kalau itu terjadi.. aku akan terpikir smpai bila2 knp tuhan xtakdir kan aku an mr.abuzdar..ermmm
mudah2an Allah pertimbangkan dulu.. kerna aku belum pandai mnjadi org y berkeluarga sendiri..skrg masih duk di jaga perangai oleh mak..smpai mak ckp..
"baik jaga sekadang lembu dari jaga sorang ank perawan"..
:(

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..