hari ketiga belajar memandu..Alhamdulillah

Assalammualaikum...
Alhamulillah..syukur nikmat.. lepat ujian y ke 3 aku lulus juga ujian undang komputer..aiess.. xsusah sbnarnye..tpi mlas n suke langgar peraturan tu lahh pasal..hehehheh "komputermaintipu" sory tu stestment lama..hehhehe
apa pon..selepas dua hari..terus bengkel moto denagn kate..moto ok lagi..boleh juga lari xnk bawa moto depan diorang kawan2..tpi benkel kate..xpe aku chill bb buka n pasang tayar aku xde hal..cume nak tahu bende alah dalam bonet kate tu aku xtahu..hehehhe..semua benkel ok..
lepas tu berapa hari seterus nye mnunggu mase kene panggil tuk belajar bawa kate.. Allah..lambatnye..dah bosan tggu kat uma..dah lama nie xsabar pula..dah temimpi2 lagi tu..
akhirnya.. hari khamis hari pertama bawa kate...alhamdulillah..dpt pngajar y baik hati..hehehhe so?? apa semua aku ok..hari kedua aku bawa moto memang xboleh blaa tu..sakit aty..bb xpandai..skit smua badn..huuu..akhir nya ambik kputusan tuk xnk blajar dulu moto..bagi abis kate dulu..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..