malu dengan diri sendiri

gaduh mcm mana..
benci macm mana..
aku tetap syg..
sebab apa?

sebab aku thu semua dri aku ..
salah nya kat aku..
jahat nya kat aku..

aku merokok tpi berhijab..dia fucker ada kawan mcm aku..
aku berzina dngan bf sendiri.. bila mnyesal dia rasa malas nak layan dah..letih mulut nak nasihat..

jahat aku ntah sampai bila aku nak bertaubat..
aku salah kan diorang tpi aku xsedar salah aku...

malu nya jadi manusia mcm aku..
baik aku buang saja hijab aku..
baik aku xya mngaku aku sentiasa ingat hukum Allah kat aku..

sebab aku nie jenis manusia mcm golongan saitan..
sedangkan makhluk manusia y mulia pun sudah lari dri aku..

tpi manusia seperti ibu y hati nya mulia..
aku sanggup tutup dengan lakonan kebaikan..
keji nya aku nie...
jijik nya aku nie..

aku tahu org xkn ada untuk aku...
sebab aku nie pendosa..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..