benci ku nyata!

pagi2 lagi nak aku mmbising bende aku y kene bising aku y bising balik..tgok perangai ko nie.. alahaii dah nak mmbesar pun..dah pandai naik kepala, dah pandai melawan tapi..otak xde..aiess apa nak jadi dengan kau nie.. ermmm... sebab nasi aku lupe tutp dah kau y last kat dapur n sebalah kau je periuk nasi tu kau xboleh nak pikir.. " ehh..knp periuk nie xtutup??? ke.. ehh.. baik aku tutup nnti tikus masuk nie kan makanan..ke..niee itu pun bende simple boleh pikir sendiri xkn.. nak kene ada jawapan y keluar.. " mana aku tahu"
aku sakit aty betul laahhh...
smpai lahh bende nie melaratkan letehan mak aku..ermm
apa nak jadi lahh...ckap kami nie dulu xhidup dengan laki bujanh jdi baru je nie..so bende jadi xthu ape2..ermmm..
mak aku ckp aku..benci sngat kat adik aku.. nampk sangt kebencian aku kat adik aku..bukan nya adik tiri aku..adik aku s3ndiri...aiess.. aku xthu lahh..bila mak aku ckp macm tu.. kebencian aku kendadak naik..ermmm...mampu aku diam je..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..