moh.asran 920316...

pertama kali aku nampak dia.. dia lelaki y sangat nakal dan sngat lah degil.. aku benci tgok muka dia..bb bukan test aku.. dia xhansem..tpi kadang bila selalu dah tgok muka dia.. ya allah ciptaan mu nie dalam sekli pandang..comel juga..ermm..jatuh hati ku..heee..tpi xlah..aku nekad xnk..bb aku takut dia jadi pilihan Allah untuk aku..aku terus nekad tuk membenci dia trus..semangkin hari semangkin rapat.. ya allah.. hanphone y tak pern topup dah kali2 tertopup pula.. bb nak contact dia..rasa rindu tu dah mnjalar pula..aiesss...knp lahh boleh mcm tu.. hari demi hari..aku dengan dia happy bila bersama..ketwa, gurau sendah bersama..bila ada tension bersma kongsi..akhirnya..ati aku beruba..rasa syg selalu dengan dia.. tpi ego aku tuk jangan jatuh cinta dengan dia..bb aku takut bukan dia pilhan ibu ku.. biar lah aku korban kan kasih dan syg ku..asalkan ibu ku bahagia..akhir nya aku berenti tuk terus hubungi dia.. terpaksa aku lalui hari y sangat sukar aku terima..hari terakhir tu berjumpa dengan dia..dan dia ceritakan kpda aku.. tetang teman nya y seperti aku..y sudah lama tggal kan kan dia..dri kecil dia bersama kawan nya..skrg dia terima pemergian ku pula..sebab aku nak ke kuala lumpur..dan dia ingin berjanji an aku..y aku akan jumpa dia lagi..lepas itu.. padahal aku menipu dia..sebab aku xnak hati ku lagi sakit dan aku menipu diri ku sendiri.. apa pon malam nie sngat indah dan aku xkan dapat lupakan saat bersma kau.. MOHD.ASRAN BIN ABDUL RAZAK..920316..

"yuey.. hari nee genap sdah satu blan kta kawan.. tem g nee laa ta mula tegur menegur tp maC segansegan.. ehee" ako sngat epy dpat knal mha kao.. dpat jd kwan kao.. epy nee.. ako harap ta buly jd kwan slama'n.. insyALLAH.. ako sayang kao yuey.. kao jaga diri d sna aa yuey.. ako jauh mao jaga kao.. kao pena ckap mha ako, kao mao ako jaga kao.. ako janji ako jaga kao.. ;-) " sms dari mohd asran 18/02/2014

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..