25.01.14 perhh dah lupe nak story!

oppzz.. Assalammualaikum..ms.Y ko dah lupekan aku kerr??? dah sebulan belalu..ko dah lupekan aku..OMG!  kali nie ko sungguh jahat an aku..padhal usia ko xkn perna beruba..aku nie xlama lagi nak mampus kod..hehehe..

Apa lah aku merepek nie kan..hehehe..xpe ms.Y aku xambik kesah pon semua nie.. kali nie memang kecewa sngat..tapi aku cube tuk ignore je bende nie pon xpenting juga..bab dah 22 years..apa nak buatkan..dah besar xkn nak sambut lagi kan.. tpi y sweet nye.. Mak bgi kek y comel tuk sye n belanje sye makan makanan y sye suke makan.. mcdy....huu.. Tq mak..hehehe.. memng sedih thun selpas 10 tahun.. Ayah xperna nak ingat pasal aku.. emmm..

dah xthu nak story apa.. aku sedih.. argghhh!!
story nie pasal BEFDAY AKU JE..
HEHEHHEHEHEHEH...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..