kek helenut.. kukus or bakar

assalammualaikum ms.y.. lama xdengar cete aku kan.. heee.. sori lah ms.y aku dah bze n laptop pon dah hangkak.. skrg dah ok dah.. tapi ada prob cikit.. aku xde internet.. now!!! hehehe aku dah maju.. dah ada amartphone.. snap gambar sna sini dah macm owg gile.. heee..teeuja sngat syukur alhamdulillah rezeki datang time nak ambik sijil diploma.. alhamdulillah dah selesai graduet aku.. huu.. dah ada sijil skrg..skrg mngadap keje tnggung mak adik..mudahan arr usaha aku nie aku pupuk tuk lebih smngat ms.y doakan aku ekk.. ehh cete pnjang lebar pasal sblum nie.. dah lari tajuk dah kan.. btw.. bebalik pada tajuk nie ahh.. ma.y owg dah gile buat kek.. nie arr jadi nye.. xperimen tetap bjalan walaupon esok owg ramai dtng kenduri arwah akak kinang aku.. nk makan kek aku.. ahh lantak arr sedap xsedap.. y penting xperimen bjalan lancar.. nie hasil dia.. kek helzenut bakar n kukus.. huuu.. esok semoga berjalan dngan lancar alhamdulillah.. lepas evnt kami.. evnt kazen aku lak jam 4.  dah gatal nak betunang .... huu.. apa?? aku bile lagi??. .ms.y dah pandai bergurau.. mudahan ada jodoh ada lah tu.. tpi bukan lelaki y ada dalam senarai dlm blogger nie... hehehehe... love me..n love still togther forever ms.y..cehhh...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..