tetiba?

ermm.. ntah kenapa lepas dah cete semua.. rasa lega pula.. ermm.. pikir balik apa dah jadi an aku nie.. sampai bila lagi aku nak jadi macm nie. ekk.. ya allah kuatkan aty aku..

berapa minit kemudian..

ermm.. tetiba nak menangis pikir semua nie.. nak kahwin lah sapa yang sudi nak pinang anak dara nie.. aduh best nye tgok membe dah kahwin dia ckap "best dapat nafkah free" huuu.. apa ke bende tu aku xtahu.. ehhehe
ermmm.. sedih bila ingat balik hidup aku skrang nie susah betul dngan family lagi2 dengan hidup aku sendiri.. ermm.. nie nak kahwin.. hutang lagi belum langsai cik adik oi.. ermm..
ingat kat mak aku.. mcm mana nak kahwin.. dah lah..mana ada yang nak pinang aku wehh.. dah stopped yui..

ermm.. apa nak buat boring betul..

slepas setangah jam..

kuar bilik minta pulihkan lengan.. mmbe tnye. "kata nak beli b.b mana? ko nie nak beli b.b last2 zaty yang beli dulu."
ermm.. aku hanya senyum.. xmampu nak ckp apa.. aku hanya marah di dalam hati je.. bb aku pikir aku di tmpat orang.. ermmm..
B.B ooo B.b.. tggu aku gaji lagi satu lah.. jawab nye..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..