blackberry dalam genggaman... mimpi je!!

Mengeluh x abis2 sedih betul.. dah dapat duit pTPTn perhh nak dekat 1k je, kali nie xde yang mengacau. nak minta.. panadai betul otak aku nie.. saje cari gaduh an akak aku supaya kalau gaduh dia xminta duit an aku yang last sem punya nie.. memang mcm2 aku shopping aduhh.. tepingin nak pakai blackberry walau pon asal nya tidak meminati kepet hndphone yang kecil dan meminati touchscreen. hati bekenan bila nampak bnyk membe yang aku msj xbalas sebab pakai B.B. istemewanya B.B smpai orang penting pon xdi layan.. sedih betul hidup aku bila aku msj membe aku xbalas.. nak juga rasa arr macm mana diorang jadi macm tu.. kali nie dapt duit full semua dalam gengaman cuma 10% bagi kat mak tersayang.. heheh sebab mak kite xminta. tu xcari gaduh an mak.. hehehe.. bijak ta..

Tapi hasil nya sekarang bila dah Oder dUit pula menghalang ya allah tempat keje pula buat hal. terima kasih banyak betul dugaan nak hidup bajet senang nie.. hehehe.. mengadehkan, memang tuhan tu xbagi aku peluang hdup senang kod sebab takut hilang arah, lupa daratan.. perhh.. sedar pon aku.. so? pikir2 je aku nie beapa hari nie nak buat apa an duit aku nie..

Lepas nie dah benti keje kalau dapat keje tempat lain xmasyuk hari2 kene tggu hujung bulan baru masyuk, nanti serabut tmbang keje xde, masa belajar ntah ke mana. duit uma ta ke mana. nie nak angkat B.B..MIMPI laHhhh.. kecian... :(

aduh nak hphone mahal2 je.. membe  ckp beli je lah hphone.. bila susah jual lah balik.. pandai pula aku dalam bab2 perniagaan nie.. memang xlah.. xyakin lgi satu. mana nak orang barang 3hand.. ermm..

SO??? untUk menyenangkan aty aku.. xpaya lah beli B.B semata2 nak sms membe free. dapat on9 bila2 masa. ermm bajet tgokkan kat membe ko ada b.b lagi up dri membe mcm bodoh..
baik ko skrang nie pikir study xkeje duit simpan tuk makan minum. ada lebih cikit buat apa yang patut je..
nak beli baju? slow2 dulu. barang yang kedua nak tu set kan dulu..
Nak beli GitUr dngan MP3.. tenang sikit Otak bila ada mUsic penting? lepas tekan boleh main gitur kan.. ta pun dengar lagu.. yeaahhh!! biar lah apa orang nak ckp lepas nie.. yang penting hidup ko xmnyusahkan orang lain yeeehhh syg.. ingt tu..benti keje dah lepas nie cari keje insyallah kalau dapat keje baru.. alhamdulillah lah.. amin..  
kehidupan 2013..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..