what the felling.... stopped

MENCINTAI DAN....

Nie yang aku malas kalau dah bab2 nie smpai kat tmpat otak aku dan aku kene perlukan tenaga aku untuk berfikir aiess..shitt damn man!! OMG! aiess..x perlu aku nak maki hamun diri aku nie.. dah namanya " hati tak boleh di pksa" kalau dia dah timbulkan perasaan tu apa nak aku buat.. OWw.. nie pengalaman yang betul2 sakit untk aku terus menahan dari smua persaan nie.. let me alone plZ!! ooo.. apa lahh.. aiesss.. apa je aku meepek kat blog aku nie kan.. "sorie mr.Y??" huuuu... NO! aku xkan ckp yang aku suka dah kat dia nie mungkin untk kebaikan diri aku.. hehehe..

HE IS KAMBING MY BFF? [BFF KERRR..?] tuuuttt...
Oow shitt man!! why u come to me?? untuk mngisi ruang yang kosong nie..ermm memng aku perlukan teman yang boleh aku luahkan smua masalah aku but why bnde sama akan jadi seperti yang dulu bila masalah yang aku luahkan kpda temn2 aku terutama kepda kawan2 aku LELAKI? knpa selapas itu aku an dia akan mnjadi sepasang KEKASIH? OMG! 
boleh ta jalan cerita yang mmbuat aku bosan nie.. di ubah suaikan aku bosan lah.. dengan jalan cerita yang sama je nie.. tahu lahh.. ada yang berbeza tapi hati nie? why kena jatuh hati pada orang yang take ar care to me? why semua bende dulu sama akan jdi n akhir nya aku berpisah terus tggal kan memori yang mnyakitkan aku... OOoo... plz GOD change averthing all my life about my love..??
huuuuuuuuuu..

peerrhhhh.. dalam siap kan cerita nie... hati aku sakit makin sakit beb...
ermm.. nie lah sebb nya aku suka kalau bab aku dah suka kat orng tu.. that dah berpisah maki hamun lah jadinya... ya allah aku bermohon tenangkan hati ku ini...amin

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..