kisah hidup yang baru?

OOo.. assalammualaikum.. MY bLOgge...ermm.. lama dah xmenulis cerita hidup aku di dalam blogger nie.. sory aku dalm berapa bulan ini agak sebok dengan kerja2 dan kerja aku.. alhamdulillah kali nie.. urusan tu dapat di selesaikan walaupun agaklah susah... tapi apa pon boleh tarik nafas panjang ckit. hehehe.. settle juga akhir nya.. skrang nie tngah kerja juga tggal 2 bulan lagi tuk mnhadapi hdup berkerja tnpa gaji tpi dapat point tuk DIplOma aku.. muda2han lepas nie keyakinn tu aku dapat didik secepatnya dan tepahat dlam diri.. huu.."AQi nie pengecut oRGnYe,," itu lah permasalahan nye.. hehehe.. tggal setgah thun lagi..aku nak abis DIPLOma.. fUYOOO.. plz lahh.. FREEDOM.. huuu... " ada yang berkata best apa belajar" ermm.. memeng best itu lah aku.. tpi memandangkan kehidupanku yang penuh dengan kesusah aku berpikir dua 3 kali untuk mahu trus belajar atau pun... TETTttttt.. mncari duoit perlu kerja lahhh... tapi terima kasih sahabat ku yang mndorong aku dan mmberi aku smngat...mungkin kata2 itu aku akan pikirkan macm mana ingin mncapai ketahap yang boleh aku selesaikan untuk hidup stdy dngan tenang??? ermmm...

Selepas apa yang jdi kene bebel apa semua.. ermm.. kejadian nya.. slepas sbulan keje dan terus keje.. hati aku dah pahit tnpa apa perisa untuk pikirkan mncari tman utk mngisi ruang yang kosong yang smemangnya sentiasa kosong.. ermm.. ketakutan dalam diri aku msih tertanam dalam hati aku.. ketakutan di tggalkan dan meninggalkan.. itu lah normal cerita cinta bila ia suda tercipta... skrang sukar betul untuk aku menerima sketsa itu semua...??? OOoo JEMM OTAk aku.. lama aku xbercerita dalam bLOgge nie tentang hidup aku.. sampai yang biasa nya aku akan masuk kan cerita hot aku sentiasa cerita lelaki2 yang aku kenali.. tpi bila skrang nak memulakan sperti dulu merasakan janggal??? betuln kerr?? kerr aku takut mnceritakan dan timbul rsaa keyakinan untk meluahkan smua yang tersimpan di dalam hati.. itu lah aku nie bnde penting xyakin.. bila bnde macm nie.. yakin je ckp terus kat oRg.. PUihh.. apa jadahh lahhh...

apa pon gud nite everone about thing wht i think more than less..??? wht?? hehe
apa je aku merepek nie.. akkakaka...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..