aku stresss hari ini sangt stresss..

ermm.. aku xtahu apa yang aku pikir skrang kalau aku ikut kan aty aku memang xmakan aku jadi nya nie.. astagfrullah.. ermm... gembira aku ckap an dia.. pasal dia mau betunang.. tekejut juga bila dia bilang dia mau kahwin suda..ya allah kuat nya aty ku.. apy lagi siap tanya lagi bila.. siap mau tahu di mana lagi rumah nya.. nahh.. terima jak lah sanx kekasih gelap mu suda mau mendirikan masjid.. aduhh.. betahun aku tggu tanam kasih syng ku.. skali nya kecundang juga..ermm dapat tahu jak letak panggilan aku tahan aty ku buat kerja ku.. skali nda juga buli.. naahh.. out aku dari tmpat keja mau titiskan air mata ku.. naaahh bhaa.. aku tahan juga.. skit jak lah kuar.. aku pikir mau potong rambut lah.. naaahh kasih pendik gila pula???? aduhhh bidak juga kejadian nya..
arggghhhh... nda lah aku tahu mau tulis apa nie.. stresss aku.. nda dpat terima knyataan..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..