terima kasih buat fakrullah haziq hashim

mengenali diri mu begitu indah aqu rasakan..dengan kehadiran mu aku dapat melupkan kisah lalu ku..
ko banyak mengajar aku benda untuk terus tidak berputus asa dalam mempertahankan sesuatu hubungan.. kini aku kenal apa yang di maksudkan oleh sahabat ku.. "smpai bila kita nak cinta yang kekal kalau kita tidak berusaha tuk terus pertahankan hubungan kita.. aku mengenal diri mu.. banyak benda yang lama aku ingin lakukan tapi xdapat aku buat menjadi aktiviti harian aku..walau aku tidak bgitu mahir..seperti bermain bola.. hari pertama xdapat aku byangkan aku bermain bola bersama teman2 mu.. aku saja seorang wanita situ..kesemuanya lelaki..xdapat aku sangkakan ko bertindak luar jangkaan ku..ko berkata teman2 mu hari ni spatutnya bermain bola bpang knpa pula mereka ke cort futsal..sbbnya aku berada di situ satu2 nya wanita..bukan bangga aku berada di stu tapi aku rasakan sesuatu yang pelik dan aku terus pergi dari situ..
pelik??? rasa cemburu timbul dari diri mu..dapat aku rasakan.. masa nie kita menjadi sahabat yang mesra masa nie lah ko cuba meluahkan masalah hubungan mu dengan kekasih mu yang dulu..
dalam tanpa aku sedari hati aku berbunga dan kau juga menunjukkan benda yang sama aku rasakan tapi dalam masa nie aku cuba untuk kekal kan keputasan ku..tidak memilih siapa2 lagi selain aku menanti haziq hazlami yang suda stahun lebih aku menunggu aty nya terbuka untuk aku..
aku kenal ko..aku dapat rasakan udara segar dari hutan ciptaan tuhan yang bgitu mengkagumkan aku..bnyak benda2 yang aku belum kenali ko memberi tahu aku..di firm kepong di situ lah tempat nya.. slami nie aku pernah beranikan diri merantasi jembatan gatung yang hanya satu tali saja..tapi tidak begitu tggi..cuma tiga tingkat skolah menengah sja..tapi pada hari itu juga ko rasakan aku..seolah2 terbang dengan merentasi satu papan dengan ketinggian yang xdapat aku jangka.. aku rasa tenang time tu..sbb sebelum tu aku tekanan dengan keadaan ku..
selepas dari itu aku giliran aku pula membawa ko ke tempat yang tidak slalu mnjadi aktivi ko.. di mana tempat aku berkerja skrang pusat sosial..dimana orang selalu menontot wayng.. wyng pertama aku belanja ko.."mission impossible" memang xley blaa..kene duduk depan sekali..sakai..huu.. tapi xpe arr..cete dia memuaskan aty..dan kali ke dua aku tepakse menipu ko.. supaya ko ingin tgok wyng lagi skli dngan aku..aku kata kan aku xlagi menontont cerita ombak rindu kerna ramai orang..padahal aku suda tgok di petgahan cerita..akhirnya aku brjaya..cerita nya aku xtoton juga kerna malam tu aku keletihan..aku tertidur di bahu mu..kene pula part cete ombak rindu tu part "izah" tidur di bahu "haris" ko kata kan pada aku ko mula jatuh cinta saat tu juga..
aku xtahu mcm mana keputusan itu suda bermula akhirnya aku an ko jatuh cinta.. pada 04/01/12 aku an ko mula menjadi satu pasangan.. saat tu aku an ko bgitu yakin an kasih syg yang kita masing2 kuarkan antra kita..tapi saat tu aku mula takut ko pergi tggalkan aku..aku takut aku nangis xdapt menahan smua apa yang aku pndam..ko yakin kn aku yang ko xkan tggalkan aku..aku kuatkan aty aku.. sebulan aku an ko..alhamdulillah..selepas tu aku terima perubahn dari ko.. alasan mu cuba tuk jan slalu bersama kerna aku dan ko masih dalam pendidikan.. aku cuba untuk paham.. aku terima satu kejutan dari ko..menyalahkan diriku kerna mnyintai diri mu..aku cuba tuk terima keadaan bersabar kerna ini yang ko didik aku slama sebulan bersama ko..mungkin itu dugaan untuk hubungan kita.. seminggu aku bertahan.. ko janjikan pada aku tuk jelaskan perkara sebenar sebelum aku pergi ke sabah tuk bercuti..tapi tiada apa2..yang cuma aku tahu dari hati mu..ko menyayangi diri ku..
tapi semalaman aku di sabah.. petang hari aku melayang karena ibu ku.. aku seolah menerima satu tamparan lagi tapi kali ini bgitu mnyakitkan hati seolah2 aku mahu terbang terus ke kuala lumpur tuk brjumpah.. tapi hanya pggilan itu mnjadi air mata rayuan.. yang belum perna aku rasakan dan buat slma aku bercinta..ko mnyatakan aku wanita terbaik shingga ko xdapat untuk teruskan hubungan itu..mcm mana pun bila ko bersama aku ko akan mnyayangi diri ku tapi bila ko jauh dari aku ko merindu wanita yang dulu membuang diri mu dlam percintaan kamu.. aku ibarat kosong slama ini dalam hidup ko.. ko nafikan smua ko katakan ko jujur ko mnyayangi aku..ko boleh berfikir apa yang telah ko lakukan mana rasa tanggujawab mu.. aku dapat lihat disitu terletak nya pendirian mu..aku mengalah untuk kebahagian mu dan masa depan aku.. mungkin ini perjalanannya..aku terima walau pun skit.. mungkin ini pertunujuk.. xpampu tuk aku tahan semua nya tiada gunanya aku tuk merinti simpati dan menangis..hanya kerna yang bernama lelaki seperti muhammad Fakrullah haziq hashim..

salam akhir dari aku MUHAMMAD FAKRULLAH HAZIQ HASHIM.. dunia nie luas smua ciptaan-Nya.. aku mampu mengikut rentak apa yang di mahunya.. tapi aku berusaha sekuat yang mmpu jika aku boleh bangun dan tunjuk pada ko di hadapan itu masa depan mu dan bukan di belakang.. aku hanya tahu hati ku dan tidak tahu hati mu..yang sebenar itu putih atau pun hitam.. itu saja dari aku..hati hanya satu..ia bila terluka sukar tuk di sembuhkan...mungkin hanya terubat bila masa depan itu cerah untuk diri ku..
sayang ku hanya pada satu.. hanya padaNya..yang tempat aku memohon dan aku pinta tuk kembalikan cintaku sejak mengenal diri seorang antara kaum adam nya yang bernama muhammad fakrullah haziq hashim.


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..