sahabat selamanya..


tak sangka aku an dia akan menjadi kawan yang kekal di cnie.. walau banyk bnda yang aku an dia lalui bersama.. sakit hati slalu aku rasakan bila aku mngingat apa yang telah berlaku aku an dia..etu hnya satu kesalah dari aku juga..apa pon aku an dia kini mnjadi kawan dari dulu smpai skrang..
"ko je kawan aku pempuan kat cnie." aku slalu akan sentiasa ingat ayat nie..
"so? ko xnak kawan aku smpai mati arr?" pertanyaan nie..memang sukar untuk aku terima aku pon xtahu apa yang harus aku jawab.. kalau betul lah niat sbnar.. insyaallah aku an ko akan mnjadi sahabat smpai mati..
terima kasih haziq hazlami.. semoga kita berkekalan terus bgini..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..