aku mengubati luka ku sendiri

dalam kekecewaan nie aku cuba bangun dari segala kenyataan yang harus tuk aku terima.. dalam sistem pemelajaraan lagi aku xnak ketggalan dengan apa yang selama ini aku niat saat kaki mula mnjejaki di kota kuala lumpur in.. " maafkan adik mama".
saat nie aku mulai bangun mengarap ada tangan yang membantu aku tapi harapan itu tidak setggi mana tuk aku capai syukur alhmdulillah itu sja mampu tuk mereka lakukan tuk aku.." terima kasih rakan kelas ku"
 saat nie hati ku masih lagi terbelenggu kisah itu kesakitan, persoalan bermainn dipikiran ku cuba tuk aku elak.
tak tertahan rasanya lagi terlapak kaki menjejak di kota raya ini dengan membawa hati yang pilu. "maafkan aku jika aku bukan yang terbaik untuk mu"
melupakan tetng tak pasti bukan muda, benda mnjadi persoalan mesti ada jawapan nya. tapi sampai bila aku terdiam tertanya mana jawapan nya kalau xaku uasahakan skuat nya tapi perlukah lagi untuk aku mencari jawpan nya kalau kenyataan sbelum ini suda cukup menyakitkan tuk aku terima. "aku xmampu tuk mengharap apa lagi, sperti mana aku ikut apa kehndak mu, aku harap ko bhagia selalu."
bantu aku tuk kejayaan ku..itu permintaan terakhir ku..itu saja mampu tuk aku bangun dari sgalanya..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..