Tak sehat lah..


alahaii.. Assalammualaikum semua... hari nie aqi xsehat betul2 xsehat.. ermm macam nak mampus dah kan.. hehehe.. xde lah just batuk je.. tapi perut dah mula sakit..sbb dah bulanmendatang aduhh.. malas nya nak begerak macm nie kan..
ermm sblum nie perut dah mula sakit.. memang xsuka bab2 sakit perut nak pie tandas 24jam dating an mangkuk tndas tu.. ermmm nasib lah balik dari seremban xrasa sakit dah smpai kl baru sakit.. lah nie pula balik je dari joho sakit lagi.. bagus juga arrrhhh xsusahkan aku kan time perjalanan yang jauh tu.. Dia ckp kat aku, aku bnyk sngat makan macm aku makan apa tak nye perut pun pening.. ermm btul ke ekk. huuu.. xtahan OOo.. memerot je keje err..
ada sekali malam makan an membe aduhh.. sory lahh kawan2 temuntah kat citu juga.. alahai.. memang xsedap rasa perut memulas2 dah time tu... memang nak kene cari shell lah jawab nye.. huhuhuhu..
skrang nie bjangkit dah skit batuk pula alahaaaiii mna tahan macm nie.. kahak dalam kerongkong nie dah mula mmbiak.. ermmm dah lama xsakit mcam nie.. ermm bnyk dosa kod... kat mulut aku nie,. hehehhe
xpe lah sabar je lah mudahan tercuci smua dosa2 aku nie.. :) :)

nak cerita pasal apa ekk???
xde idea lah..
ermm.. dah lama aqi xcete pasal lelaki yang slalu mnjadi tajuk hot dalm entri aqi kan,.??
sori lah sngat ekk psal dah lama x cete pasal2 Adam mahluk tuhan cipta untuk hawa ini.. hehehe
bukan xnk cete dah skrang pon dah bze nak cete pasal diorang nie.. ermm buat aqi bnyak bnde rasa.. baik aQi diam je.. xnk kongsi lagi an korang.. eis2 jahat nye aqi kan.. hehehe.. :P
tak pe nak cete ckit nie..pasal skrang ada Adam yang meneman Hawa dikalah suka duka..alhamdulillah sbnarnya aqi dah jemu bab2 mcm nie.. nak syng kat mahluk adam nie.. susah btul nak kekal baik Aqi diam malas nak pikir2 bnda nie.. so? aku pon ada perasaan simpan je dalam hati syang xsyng tu dah bgulut dalam hati aqi nie.. atpi still alhamdulillah.. ALlah kekalkan perasaan aku yang kuat tu tahan smua perasaan nie.. aQi takut tuk terima lagi kesakitan biar mcm mana pon skrang nie aku kene terima biar pon Mahluk Adam nie datang mnjadi pendamping Aqi perasaan cemburu tu tetap ada.. xpe lah aQi tetap nak jadi terus macm nie.. xrasa sakit aty sngat n xsusahkan mahluk2 ADam tu kene jaga perasaan, n Aty aQi nie..
tgOK skrang nie mcam mana pon ada pendamping aQi yang xsehat nie.. bUat macm bOdoh je..skrang nie aQi kawan an Mahluk Adam Yang uMOr agak lah jAuh dari Aqi alhamdulillah Ke matangan nampak di ctu..walau aQi cuba tu jadi oRang xbtul haha.. dia buat xtahu je.. sengal..
Apa pon Aqi Ok skrang xde Gila macm dulu.. hehhee asyik cari teman tu jadi kekasi lepastu rasa sakit di sakit.. aQi dah malas dah layan smua nie.. aQi skRang dah dapat teman mcm nie kAwan tapi mesra alHamdulillah.. 

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..