jOhor marie..

wAhhh... assalammualaikum smua..
lama suda nda update blog nie kan.. huuu.. surie2 bze melanda dan kemalasan ini lah yang teramat bnyk cerita yang mau di kongsi nie.. huuu..
tguk dulu tajuk tu.. lawa kan.. akkakaka
ary tu pie pahang, pastu pie negeri sembilan.. skrang nie memang di selangor.. pastu ary tu pie melaka pon suda.. biar pon sekejap2 jak.. rasanya  beapa negeri suda aku smpai?? 4 negeri sudakan.. nahhh.. biarpon nda lah di round satu negeri alhamdulillah bejalan2 juga kan.. thu juga macm mana tempat di dalam negara malaysia ini.. hehehe.. nahhh.. masuk yang ini suda 5..
JOHO!!!!!!!!!
hahhaha.. semngat lagi lawa lah.. hehhee.. jan kamu burink2 bha layan BLog ku nie.. barusan mod ku tulis ayat loghat all sabah kan.. hahaha.. ini aku menyatakan yang aku  LOvE SABA!!! 
bha.. mau juga sama kan sama JOHOR hhahahaha..
9/11/12 begerak jam 10 malam.. ambil kawan di syemelin, KUALA LUMPUR.. di teruskan perjalan kami pie semenyih KUALA LUMPUR juga.. mengambil yang sikawan punya anak buah.. ikut kami jalan masuk kajang jadi kunu tembus semenyih. kunu anak buah nya ckap dia menunggu di TESCO SEMENYIH.. sekali si kwan masuk jak nampak TESCO di dalam pejalanan Kajang tu.. berenti terus..nehh bekulat lagi menunggu rupa nya salah TEscO.. aduhh sandi rupanya si kawan belum lagi masuk kawasan SEMENYIH.. adehh.. kesarungan ketawa jak lah kelucuan..
suda tu teruskan pejalanan .. ya ALlah sejuk nya.. Tu lahkan aku begetek bilang si kawan pakai seluar pnjang mau juga bgetek pakai pindik.. apa kau rasa.. nehh membeku aku skli nda tahan pi batukar di shell..kakakkaa
AKHIRNYA..sampai juga rumah kawan ku. sekali aku tguk jam pukul 5 adehHh.. rupanya setegahari suda perjalanan.. kesarungan juga johor nie punya main jauh.. bha.. alhamdulillah sampai dengan selamat..
aduuh... penat nie.. perut pula lapar.. nehh terus minta makan kalau suda lapar tiada suda malu.. mimangbah kalau aku.. aiess.. ntah perut kah nia tangki??? kakakka..
penat tguk jam pukul 6 nahh jum tidur kumpom bngun bisuk puluk 12.. sabar lah yang makcik..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..