BILL API DAN AIR YANG DI JANJIKAN..

Ermm.. assalammualaikum kpada semua kawan yang sentiasa update tentang aku..
hehehhee..
Hari ini agak penat mata ini 24 hour mengadap laptop sebab kena buat design yang mahu di print ke atas kertas seterusnya akan di transfer ke blok dan akhir hasilnya di atas baju.. "ini lah aktiviti aku di tmpat latihan industri aku muka dah lawa tapi duduk mengadap dai warna dah bahan2 yang membuat aku comot" hahhaha
tak pa yang penting aku semangat tiada suda yang menyakitkan mata..
tadi sempat keluar kejap mau keluarkan duit yang di kirim untuk bayar rumah.. OOw tekejut juga diorang c mama kasih lebih sepuluh kah?? atau aku ada mnyimpan2 saja..jimat2..ermm
sekali balik belanja driver ku minyak 3 rggt jak.. hehehe.. bukan selalu kan.. hehhee.. segan2 lagi dia..
nahh bepikir esok nya mula bayar lagi duit teksi tuk seminggu..nda pa ada juga..
sampai rumah, nahh ada ckakak mai di luar jadi terus lah aku bagi duit uma..
"yui duit api air tuk bulan nie dah smpai tau akhir bulan 9 dan awal bulan 10..so? nanty yang last tu nnty kite tggu pula.."
OOoooMG!! begar tgah tguk dompet begegar tangan mngasih duit, sampai tejatuh duit dari tgan, tjatuh tu tejatuh juga hati ku... frusstted betull joee.. apa lah nasib.. tggal 5 rggt..
"so? kak nnty dah nak last tu yui xya bayar kan.. bab akak ckp pertama yui masuk tu memang akhir bulan so xkira lah tapi yui kene tolong byr dulu. so? nnty last tu yui xya bayar??"
"OOo eyeh ke akak ckp macm tu"
"aah"
"ermm..xpe lah sbb hani pon dulu bayar juga..xpe lah nnty kalau xnak bayar pon xpe lah"
WHAt?? WHAT the FUCKing bitCH.. buat muka ko sana.. hah..
ermmm.. sedih betul aku.. ko tahu tak hidup aku an dia lain? ko dah janji ckp macm tu terima je lah..a rggghh..
ko tggu aku buat dajal nnty.. siap arr ko..
"ok lah kak nnty bagi tau je lah kalau ada dah bil smpai.."

sedih, geram,sakit aty, dan macm2 lagi.. kpda orang rumah yang macm xwujud dalam uma nie.. tahu lah akak2 mungkin xmasuk, tapi yaahh dia tu memang terbaik di mta sebab dia pndai cilok.. tapi aku nie.. kalau xde cerita yang nk di bual kan diam je lah apa lagi.. dah jadi macm nie smpai kamu orang buat.. tak tahu kerr beza betul hidup aku an pempuan tu. aku nie anak orang susah bukan snang macm diorang..semua kalau boleh aku nk cari sndiri.. tapi apa daya aku.. cari pon kene tolong mak akak aku..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..