aKu dan Yang Baru


kau sendiri yg nak perubahan....
org lain xpenah mengubah kau..
mgkin kau rasa idup kau skrg dah besar...
setiap org pasti akan rasa...
cuma org tu boleyh lawan atau tidak...
seperti dulu adalah kisah lama.. mungkin aku akan kembali macm dulu untuk mnyedari bgitu indah kisah itu. tapi aku tidak dapat mengubah sgala apa yang terjadi yang dulu dan baru terjadi dan skranag. semua ada di tngan ku dan di akal fikiran apa yang terbaik untuk aku lakukan kpda diri aku yang aku inginkan semua yang terbaik..
ermm.. bgitu lancar aku menaip semua ini.. hehehe indah sungguh ayat-ayat yang tertulis penuh makna apakah semua ini jalan cerita yang nyata atau pon rekaan memberi senyuman? Disitu persoalannya?
Realiti kehidupan yang tak perna untuk aku ubah tentang perasaan ini walau bnyak yang aku ketemu bermacam-macam gelgat yang mmberi pnyeri dalam hidup aku, mahupun sekejap atau pon berapa lama,selama-lamanya dan sampai masa pngakhiran nya aku akan pikirkan seorang ini? tyertulis sebuah cerita yang aku akan pikirkan aku akan melupakan semua tentang diri dan menulis dalam hidup untuk mmbenci dan mngakhirikan semua kaitan tntang seorang yang bgitu indah di mata, bgitu unik di hati dan kehebatan perasaan xkan perna jauh dan akan tiba bila masa akan terus beputar mnanti saat dan detik itu.
Perna terpikir tentang satu kehujudan satu benda yang tidak benyawa mnjadi satu bukti untuk sentiasa dalam ingatan. itu adalah satu idea yang mmbuatkan aku terpikir semula adakah itu satu tektik untuk aku lebih dekat dan mungkin seseorang yang bgitu unik Itu akan mmberi respon yang aku harapkan? tapi gagal? hehhee
walau macm mana pon khidpan bnyak pnceritaan beribu akan mnjadi pngganti tuk niat ingin mlenyapkan seseorang yang unik tapi bila masa akan berputar ia gagal lagi. bekali-kali bnda ini sama berlaku. tapi keuNikan ada yang pada diri seseorang ini kan mmberi kesedihan dengan respon yang di beri kapada aku yang mngharapkan sesuatu yang mustahil? adakah bnde ini patut untuk di teruskan? ini persoalan yang bodoh dan bila ia akan terjawab mngkin jawapan itu xkan perna masuk untk di terima dan di buat...tidak akan perna ,meruba sgala bnda.

mUngkin korang tertanya-tnya apa sebanar yang aku nak fahamkan teks di atas ntah merepej tntang apakan? hehehe
ini cerita yang unik cuba untuk aku ceritakan dan cari penulisan dan penceritaan cuba aku Unikkan. kerana ia adalah tntang seseorang yang bgi aku UniK dalam Hidup aku. kerana dia walau macm mana pOn aku akan tetap merindui, mnyayangi, mnanti, dan semua tntang khidupan yang lama aku hidam kan untuk bersamnya? Itu lah seorang jejaka yang Unik bagi aku. tidaklah sebaik mana, tidak lah di kenal hati budi nya kerna tiada ruang uNtuk mngenali hati nya? mngkin di mata ku dia adalah Unik dan dia adalah kekal di hati walaupon secebis perasaan tU tidak perna hilang. sudah lama untuk aku nantykann smpai skrang. mnjadi pencinta yang setia bnyak pngorbanannya?

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..