prince phobia or ANas??? sapa dia bagi ku..

entry aku kali ini tentang dia lagi...bukan dia..orang yang sama mksd aku..lelaki lagi..hahha..memang gila..
prince?? putera yang phobia apa?? huu tertanya jua kan aku..ermm..kenapa lah baru skrang ko muncul dalam idup baru aku nie..sakit jiwa tuk tahan cabaran ini kali nie..aku ingat cinta pertama ku...FAizul??? dia seOlah2x kembali kepada ku bila aku melihat muka mu...aiess... wht the hell lahh...why?? why like that??? kecian kat thambey kan..xkan kali kedua aku luka kan dia lagie..aku slalu buat dia sakit..ermm..adakah ia nya..apa yang aku kejar xkan dapat..??? ermm...aku ingin nak berkawan dengan ko??? anas??? but jika aty ku mula sua nie??? aku harap ko dapat bantu aku?? aiess..gilak punya perangai...plz.,.free kan aku..aku ingin bebas,, enjoy macam dulu...??? aku nda mau skitkan aty sapa??? jiwa aku kosong skrang??? plz pham aku..bey..??? for anas??? kuat nya ty nie>> serius..biar aku nda kenal ko sapa...tapi sakit aty nie tahan..knpa ya???bodoh..!!!

dia like this cartoon...hahha..gilak kan..
aku tggu hubungan kawan kita tercipta....wait and see...prince..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..