happy bufday my mom..

hah!!
 everbody yaWw..aqu xde idea mau tulis apa nie..tapi terkuar sua idea nie..ermm comeback my memories with my family day..hehehe..
apa pon this memori membuat aku akan windu kat my mom..i love u so much my mom..hehehe..
Now i will tell about what happened on that day..


hahahha..ini lah yang terjadi...suprise for my mom..memang sukar di jangka..hehehe..apa pon yang best time nie..aku,mysis,elder brother n young brother..becuz we love him.heheh

n yang xdi sangka kan pula..apa yang terjadi..my boyfriends iaitu thambeiy..come to spend beuty cake...ehheheh..bongok budak nie..bcus..he want my heart..?? opZZ lain ceta dah nie..hehehe
apa pon thankx ar lot..
thankx my dear..dear lah sngat kan..uu!! fuck aRR..bongok..
so ini saja..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..