manusia bukan teman tapi lawan..

takut2 memilih tajuk tKut lagi aku..hilang memilih kata...

skrg bru aku sedar bru aku percaya...hnya padamu aku bergantung tpi bukan mahluk mu..y sama seperti aku..
dulu aku perna takut hilang mereka..tpi kau perna ajar erti kehilangan mungkin ada hikmahnya..

jauh nya aku pergi..bnyk nya kenangan ku taman di hati..
sakitnya setia y indah..semua ku ambil jerni...tpi di balas kabut air digali...
betapa berharganya mereka pada aku..tpi sekilas pandang berlian pun tidak..
benar rambut sama hitam...hati lain2..

aku pertahankan..aku masih sakit..
aku jernikan..aku masih sakit..
aku relakan..aku masih sakit..
smpai bila..aku terus sakit..

adakah aku seteruk wanita y bila mati di cmpakkan di api neraka di dunia nyata..
semua itu hayalan...
yang nyata adalah..mereka adalah musuh..
y Allah berikan kpda mu selama ini untuk terus sedar..bukan mereka teman mu..
tapi Allah swt..

knp..
semua sudah terbukti..
bertnya salah..
bercerita salah .
beri pndangan pun salah..
mana lagi tempat mu...

manusia itu hny mampu cuba mnjatuh kan saat kau mula mendekatkan redhany...
dan ingat lah..sabar itu..punya hikmah..apa pun sebalik apa terjadi..
ada hikmah nya..

"aku mampu sabar..dan bersyukur..dapat mngenali kawan y sbnar nya lawan ini..
kerana tnpa mereka..aku tidak berada di sini..."

salam rindu kenangan dulu..buat kali terakhir...aku hapuskan smua..buat tuk y terbaik..dan lebih baik..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..