mak pesan (1)

mak selalu pesan..kali2 pesan..kali2 membebel..
mcm2 lah di ingtkan pada aku tentang khidupan kita sebagai manusia dalam hidup nie..
tpi kadang mak silap juga..
kadang y salah mak perna buat..
kadang y lupa pun ma xperna ingat..
kadang2...smua tu xcukup sempurnahkan..
tpi mak cuba sedaya upaya tuk bagi kita jdi seorng y smpurnah mcm aku dan adik beradik aku..

chill..
aku tgh pikir..wht happen this family??
kalau ada org tnya aku jawab simple.."ntah."
korang pandai pikir lah..aku malas nak di ambil tahu..
tpi..
aku bengong..bila aku cepat percya aku akan ceta..bnda y aku rasa aku xdpt tanggung..
nie lah mak pesan..kat aku..
"apa2 masalah an family jan cete kat siapa2.."
n aku faham sngat bila org y aku share sndiri xdpt nk dengar sgt ceta aku..dia pon ckp..
"kalau sbab kluarga xpaya lah post kat media sosial..biar org tertentu je y tahu.."
tegur n warning y halus n baik..
tpi ayat dia sngan deep..kan?

mak bnyk pesan cuma nak ceta bab nie je..hari nie..
malam dah masa nya..mata pun dah layu seperti bunga..so? good nite evrone..hve nice day..aftertht..huu

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..