AKU KAWAN DIA?

buruk mana pun..
gaduh mana pun..
benci mana pun..
melupa mana pun..

kalau kawan..
aku kata anggap baik..
aku tegur balik..
aku syg juga..
aku ingat smpai bila..

aku xthu nama nya bff or apa..
aku xtahu nak beza kan smua tu..
sebab aku jenis..

keji kejap..
gaduh kejap..
benci kejap
melupakan kejap..

buruk mana aku xhidar bila aku jumpa lagi..
gaduh mana..aku tegur lagi..bila aku malas nak gaduh..
benci mana..aku tetap syg smpai bila..
melupakan mcm mana..aku ingt juga sampai masanya..

mcm tu cara aku bkawan..
xsmua sempurna dalam dunia..
dan xsmua kita dapat kawan y baik hati 100%
mesti ada istilah..

depan baik belakang tuhan je tahu dia buruk2 kan kau..
gaduh2..say sorie tapi dalam hati..still simpan dendam..
tolong2 juga..tpi dalam hati tggu aku minta tolong nnty..(xikhlas)

kawan2 kita nie manusia..kene mngadap manusia y banyk ragam nya..if pun family boleh jdi kawan..
suami anak2 pun boleh jadi kawan..
y paling best dekat an Allah swt..
baru btul BFF..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..