15/4/2014 aku bersalah kpda ibu ku

assalammualaikum...kpd ms.y..
dunia n dunia..bnyak cabaran dan dugaan..
cerita demi cerita..
nak memancong tepancong..
nak menuntut kebnaran.. tersalah arah..

itu lahh salah nya..bila ikut hati dan perasaan..
ya allah aki tahu ko duga aku sekli lagi..dengan benda mcm bgini..kerana banyk dosa y aku laku kan..sehingga ko betul2 marah an aku..
ampun kan dosa2 hamba mu ini ya allah.. aku mohon..ko kuat kan hati ku kembali..

kepada mama ku..
aku syg kau.. sebab dalam hal nie..aku sendiri tempuhi..aku kuat terima smua cacian mereka..sebab aku nda mau mama pun di ckp2..alhamdulillah.. tiada juga diorang sebut2 pasal mama masa tu..
aku minta maaf bnyk perkara aku sembunyikan dari mama..sbab aku tahu mama y terbaik..dan bukan aku tuk jdi anak mama y baik..tuk aku cerita kan smua nya..
biar aku tempuhi semua nie...dugaan hidup aku sudah macm nie.. aku rasiah kan..cuma tuhan saja tahu sebab dia menduga aku...

aku minta maaf minta ampun an mama..besar kesilapan ku.. smpai akhir hayat ku aku rasa aku xmampu tuk di maafkan...
aku pinta mama sentiasa fikirkan positive tuk anak mama..sebab aku mau y terbaik tuk mama..

aku pesan kan hidup ku tiada org lain..hnya tuk mama.. aku syg mama smpai akhir hayat ku..izin kan aku pergi dengan hidup sendiri..tnpa sokongan mama aku boleh..
percayalah maaa...percyalah an adik.. adik snggup buat apa y terbaik tuk mama..di mata mama.. di hati mama

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..