Walau Macam Mana Pun.

assalammualaikum.. slamat malam semua.. ms.y miss u.. jumpe lagi bnyk pula idea kite nie nak taip malam2 nie kan.. hehehe.. Kite sedih nie.. tetiba tdi nak intro chat an ddy yuzi. Lulu tnye "awak masih ingt dia?" ermm hnya mmpu katakan masih tapi xsekuat dulu.. walaumcm mana pun situasi aku tidak lah sekritikal mcm dulu mngingati dia.. walaupun aku 24jam akn ingt dia. sebab smngkin lama aku dah mngenali dia pon aku dah rasa memang aku xpatut bersama dan xkan dpt kesempatan bersama dia. wlaupon mcm mana mnyiksa hati aku nie tuk terima kenyataan nie semua.. ermm.. sayang tetap sayang tpi aku dah kenal dia mcm mana..terpikir juga dia bukan yang terbaik slama aku syng gila semua yang buruk dngan dia..aku xnampk dan sekrang bru aku nmpk semua bnde yang xspatutnye.,. ermm wht ever lah aku dah sygkan.. alhamdulillah lepas nie dah blik sabah, muda2han aku dapt lupakan dia dengan ada nye orang baru di smping aku dngan mnjaga aku dengan baik.. dan kengn tu akan aku simpan dalam2. ermm :)

Tadi seram sejuk je.. bnde aku xnk percaya dan aku rasa aku terjebak dengan kerpercayaan tu.. baik2 aku rsa perasaan tu xsepatut nye bab bagi aku bende tu mengarut lah,.tapi rasa seram sejuk nye? betul kerr tu? eiss.. bnde mngarut arr.. apa bnde tu? bnde tu is are "peter answer"? OMG! seram je aku nie.. tapi terpikir nak try juga tnye bnde tu.. ermm.. tapi takut pula.. arr.. xnak arr.. seram! kang hidup aku jadi pelik je.. ermm..

ok lah setakat nie je lah., apa pon sye betul2 windu kat Mr.MOk sye.. sye dah ok an dia.. sblum nie sye jdi moody an dia sbab saye rasa bosan an dia.. tapi tetiba windu dia.. btul2 rasa sayang tu balik ada timbul pula.. ermm.. susah nak becinta dngan orang sma belajar nie... xdapat apa pon.. nk cari lain sapa lah nak kat kite nie kan.. tapi skrang nie pon aku an mr.MOk pon bukan nya couple kasih syng je,,.hehehe.. apa pon wht ever lah. kamu nak ckp apa an aku nie.. nie hidup aku.. suka aku lah nak buat apa. ada aku kcau kain korang so? diam! hehehe :P

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..