sadam a.k.a adam kecik.. sedih,suka n syg..

hari nie aku dapat juga tulis cerita dalam my blggr walau bnyak je halangan.. bze memnjang...ermm.. xperhh kata orang usaha tu penting..sabar tu kene ada...ermm positif!!..
kali nie bukan nak ceta pasal diri aku.. btW yang tertulis besar2 kat tajuk tu arr sebnarnye.. mybe budak2 kolej aku kenal kat dia.. ermm..
nie lah dia yang bernama sadam a.k.a adam kecik yang memanggil nama aku sebgai "tong" ntah pakcik mana yang dia maksdkan samakan aku an orang tu.. ermm..masalahnye pendengaran dia yang kurang jelas.. aku ckp nama aku "tom" tapi lain yang dia dengar.. so?? aku turutkan..aku tak sngka pula niat perkenalan kami smpai menimbulkan rasa masing nak bertemu..aku dalam bnyak masalah boleh pula jumpah dengan dia.. skali arr an "katy" mmbe uma aku.. ermm.. dalam masa tu pertama kali aku jumpa dia.. tapi mmbe aku kata aku an dia mcm dah lama kenal..ermm.. chemestry tu bnyak sngat.. hahaha.. mcm [kentut tak bertempat] hahhaha..
bongok2.. dalam masa nie aku serabut pasal dak uma dan pikirkan kisah silam aku mngenai pasangan aku..
apapon lepas beberapa hari aku kenal dia dah mula buka aty kat aku nak couple an aku..dalam masa yang terdekat aty aku masih lagi sakit aku tolak lagi pon aku xkenal sngat kat dia..xkan aku nak terima macm tu dngan keadaan aku yang tgah kecewa..2minggu berlalu pershbatan kami smngkin rapat..ego aku smngkin pudar...biasa lah permpuan rapuh! aku buka aty aku tuk padang kehadapat lupakan kisah silam aku..tapi dia pula menolak..sedarnya diri buakn yang terbaik..bahaya?? ermm itu lah alasannya.. ermm kecewa lagi aku..

tapi xpe sbb aku still kawan an dia..btw xaku sngka bila aku dah couple an orang lain di terbuka aty lagi tuk aku..
akhir cerita post nie.. aku dngan dunia aku dan dia dngan dunia dia..aku suda berpunya dan dia still aku lihat mncari wanita tuk mngisi ruang kosong.,. btw bgi aku..dari aku skit lagi macm dulu.. lebih baik aku ikut apa mak aku pesan.. "biar kita xsyg orang y nak kita..biar dia sorang je syg kita" so?? aku sayang dia nie dia dapat bhagiakan aku..tapi xsemestinya orang yang kita syg tu kita kena jadikan dia sbagai pasangan kita..so?? aku rela terus macm nie..biar aku terus sakit dan sakit..
terima kasih jadi membe aku..

aku terima semua nie dengan sabar, kerna aku tahu ini yang terbaik tuk diri ku..hanya allah saja mengetahui..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

YEaayy...apY sangat dapat KONtek balik aN TAmBEy ku..

cerita ku..hari ini

apa jadi sbelum 20/11/...eRMm..sakit terus aPy..